niedziela, 7 lutego 2016

Problem!

Wiem, że pewnie już mnie ktoś znienawidzi za to, ale nie dodam na razie rozdziału. ponieważ moja wena odmawia posłuszeństwa. Sami widzicie, że od około 4 rozdziałów nie mogę nic porządnie napisać, bo zawsze coś będzie nie tak. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie i zostaniecie ze mną.
Potrzebuję przerwy, a nie chcę dalej chrzanić nowych rozdziałów. Popoprawiam to co na rozwalałam w tych aktualnych i postaram się troszkę odpocząć. Przepraszam... :C

PS. Będę wchodziła regularnie na aska i informowała was o wszystkim. <3
Kocham bardzo mocno. <3

11 komentarzy:

  1. Mam nadzieję że szybciutko wrócisz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wróć szybciutko, bo już tęsknie! Trzymam mocno ściśnięte kciuki, by wena z zamachem wróciła na ostatnim zakręcie bez przeszkód! Kofffam i do "przeczytania"na asku..hyhy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem to także żaden problem :* czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okiokiokiokiokiokiokiokiokio

    OdpowiedzUsuń
  5. a kiedy wrócisz kochana?? życzę weny misia :* :* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko wracaj└(^o^)┘

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam.i mam nadzieję że wrócisz z taką bombą jak w JBIYD <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj szybciutko ❤��

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wracasz?:)

    OdpowiedzUsuń