piątek, 16 października 2015

Prolog


Zastanawialiście się kiedyś nad swoją przyszłością?
Czy rozmyślaliście o tym, kim będziecie?
Jak potoczą się wasze losy?
Ja od dzieciństwa miałam wszystko zaplanowane. 
Miałam dorosnąć, skończyć liceum, iść na studia. 
Chciałam zostać lekarzem. 
To było moje największe marzenie, pomagać innym. 
Zawsze byłam miła, pomocna, 
dlatego tak bardzo nie mogę znieść myśli, 
że ja tej przyszłości nie będę mieć.
Właściwie to nie będę mieć żadnej...












---------------------------------------------
Hej wszystkim!
Wiem, prolog nie należy do najdłuższych, ale jest taki jaki ma być.
Krótki i tajemniczy.
Za jakiś czas pojawi się pierwszy rozdział.
Wszelkie pytania, proszę kierować na aska. (klik)

11 komentarzy:

  1. Wow już wiedzę że bd się działo prolog świetny nie zdradzajcy za wiele super czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie. Zastanawiam się, czy tę przyszłość "zniszczy" jej Justin, czy może on będzie tym pomocnym. Dodatkowo uwielbiam dziewczynę którą wybrałaś na bohaterkę - Olivię Holt. Napisałaś pod prologiem, że jest krótki i tajemniczy - takie są najlepsze, bo nie zdradzają za wiele! Mi czytało się ten prolog bardzo przyjemnie. Powodzenia przy pierwszym rozdziale! ;)
    priest-jbff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki miły komentarz od Pusi to zaszczyt. :*
      Dziękuję kochana za szczerą opinię. Nie zdradzę co miałam na myśli pisząc, że nie będzie miała przyszłości. To taka mała niespodzianka. Dzięki wielkie. ;D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy prolog, chyba właśnie dlatego, że taki tajemniczy..będę czekać cierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy prolog.
    Idealnie i ciekawie przedstawieni bohaterowie. I coś czuję,że ta historia będzie naprawdę wyjątkowa.
    Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowada się ciekawie :) Zapraszam też do mnie, dopiero zaczynam, tak ja ty ;) Pozdrawiam :) http://youaremypolishgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz na prawdę dobry pomysł :)
    Fajnie, że dokładnie opisałaś bohaterów to wiele ułatwia i wprowadza :D
    Mam nadzieję, że wena Ci nie minie i już nie długo dodasz rozdział:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu tak świetnie się zaczyna :) Bee czytać! Lecę czytać kolejny *.* Kolejne świetne opowiadanie do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz widze ze bedzie przepiekny ten blog jak twoj ostatni cudownie pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń